09-10-2019 | 09:45

Відбулись зміни у складі комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України

30 вересня, під час свого чергового засідання, Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України запрацювала в оновленому складі.

Серед членів Комісії відтепер:

- Власюк Владислав, директор Департаменту державної реєстрації та нотаріату - голова Комісії,

- Володкович Володимир, головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії -заступник голови Комісії,

- Дробоцький Роман, заступник директора Департаменту державної реєстрації та нотаріату – секретар Комісії;

- Колотілов Олександр, головний спеціаліст відділу організації нотаріальної діяльності та фінансового моніторингу Управління з питань нотаріату Департаменту державної реєстрації та нотаріату – член Комісії;

- Лещенко Анатолій, заступник директора Департаменту – начальник Управління нормативно-правового забезпечення державної реєстрації Департаменту приватного права – член Комісії;

- Лугченко Андрій, головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії – член Комісії;

- Оніщук Ольга, заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації – член Комісії;

- Степанова Наталя, заступник начальника відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії – член Комісії;

- Чуловська Наталія, головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності Комісії Управління розгляду звернень та забезпечення діяльності Комісії – член Комісії.

Нагадуємо, що до компетенції Міністерства юстиції України належить розгляд скарг: на рішення державних реєстраторів про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; на проведені державним реєстратором реєстраційні дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; на рішення, дії або бездіяльність Головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України (з питань розгляду скарг, які належать до їх компетенції).

На підставі висновків Комісії приймаються рішення у формі наказів Міністерства юстиції України про задоволення (повне або часткове) скарги або про відмову у задоволенні скарги.

До компетенції Міністерства юстиції України не відноситься розгляд скарг на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір, та розгляд скарг на реєстраційні дії, проведені на підставі рішення суду.

З питань діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації звертатись за телефонами:

(044) 233 65 36 Діловод відділів забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації прав та з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

(044) 233 65 19 Відділ забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації прав;

(044) 233 65 22 Відділ забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адреса: вул. Городецького, 13, м. Київ, 01001.