Новини

06-11-2018 | 14:30

Стан роботи зі зверненнями громадян в Управлінні ДВС ГТУЮ у Кіровоградській області за 10 місяців 2018

За результатами проведеного узагальнення встановлено, що на розгляд до Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області протягом 10 місяців 2018 року надійшло 972 звернення фізичних осіб з питань, пов’язаних з роботою органів державної виконавчої служби та організацією виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб). 

Кількість звернень фізичних осіб, що надійшли до Управління з початку 2018 року в порівнянні з кількістю звернень, що надійшли протягом аналогічного періоду 2017 року, є більшою на 360 звернення.

З загальної кількості звернень безпосередньо від фізичних осіб (їх представників) у поточному році надійшло 240 звернень, з Міністерства юстиції України (Департаменту державної виконавчої служби України)  – 64 звернення, прийнято за телефоном  Урядової гарячої лінії  – 375 звернень, надійшло на розгляд з інших органів (в тому числі прийнято за телефоном Кіровоградського обласного контактного центру) – 293 звернення.

Як вбачається з наведеного вище, найчастіше громадяни звертаються з питань виконання судових рішень про стягнення аліментів. Окрім того, у зв’язку з розповсюдженням в засобах масової інформації та на Інтернет ресурсах відомостей про зміни в законодавстві про виконавче провадження в частині посилення відповідальності боржників – неплатників аліментів та бажанням громадян отримати роз’яснення положень законодавства й відомостей щодо застосування внесених змін під час виконання виконавчих проваджень за якими вони є стягувачем або боржником, з початку 2018 року збільшилась кількість звернень з питань виконання рішень суду даної категорії,  а саме з 319 звернень, поданих протягом 10 місяців 2017 року – до 590 звернень, що надійшли за аналогічний період 2018 року.