05-09-2018 | 16:32

Реєстрація громадської організації через он-лайн будинок юстиції

Он-лайн будинок юстиції є багатогранною системою, яка зокрема дозволяє підготувати документи та подати на їх на розгляд до управління юстиції без відвідання органу реєстрації засобами інтернет зв’язку. Такий спосіб взаємодії громадської організації з державним реєстратором надає ряд переваг які можна охарактеризувати так:

1)    Подання електронних версій документів скорочує час на їх підготовку, оскільки для цього не потрібно йти до органу реєстрації а документи можна подати з будь-якого місця з доступом до інтернету;

2)    Подані у такий спосіб документи не підлягають зупиненню або відмові так, як фактично державний реєстратор проводить попередню перевірку документів і у електронній відповіді на подані документи вказує на ті недоліки які є у документах;

3)    У разі якщо на подані документи через он-лайн будинок юстиції надійшла позитивна відповідь строк розгляду документів поданих вже у паперовій формі суттєво скорочується адже державному реєстратору не потрібно вже детально вивчати документи.

4)    Система он-лайн будинок юстиції надає змогу завантажити зразки документів для більш швидшої підготовки реєстраційних документів

5)    Розгляд документів поданих у такий спосіб відбувається у день їх надходження, тому відповідь щодо відповідності документів законодавству з чіткими вказівками для подальших дій надходить на електрону адресу заявника дуже оперативно.

Пропонуємо Вам ознайомитись з інструкцією використання сервісу ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ для реєстрації громадської організації .

Інструкція використання сервісу "Он-лайн будинок юстиції" для реєстрації громадської організації