03-05-2018 | 13:52

Користування електронними сервісами в сфері реєстрації громадських формувань стає дедалі популярнішим

Вже понад рік як громадяни мають можливість скористатись можливостями електронної системи запровадженої Міністерством юстиції України – «Он –лайн будинок юстиції» . Одним з елементів якої є функція подання документів он-лайн для реєстрації громадських організацій, яка дає можливість подати готові проекти документів для попереднього аналізу без необхідності відвідувати орган державної реєстрації.

Якщо проводити аналіз звернень до Он-лайн будинку для реєстрації громадських об’єднань (громадських організацій, громадських спілок), в Кіровоградській області, можна зробити висновок що громадяни стали більше користуватись онлайн послугами, так у 2017 році всього подали документи для реєстрації об’єднання громадян 33 заявника, За 4 місяці 2018 року для реєстрації громадських об’єднань сервісом скористались 12 осіб, для порівняння - за цей же період у 2017 році через Он-лайн будинок юстиції звернулось 2 особи.

Як бачимо, українці стали більше довіряти та використовувати онлайн сервіси і це дуже позитивним моментом для розвитку не лише громадського суспільства а і держави в цілому.

Міністерство юстиції не зупиняється на досягнутому і планує у 2018 році значно розширити перелік доступних послуг, які надаються через он-лайн будинок юстиції, так додатково громадянам будуть доступні наступні послуги в он-лайн режимі:

  • державна реєстрація громадських організацій  без статусу юридичної особи;
  • подача електронної заяви на реєстрацію національних та міських ЗМІ;
  • державна реєстрація припинення громадських об’єднань зі статусом юрособи;
  • державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання/відмови від такого статусу;
  • подача електронної заяви про видачу свідоцтва про народження дитини;
  • подача електронної заяви до органів соціального захисту населення про призначення допомоги при народженні на підставі отриманого свідоцтва про народження;
  • подання електронних заяв про державну реєстрацію шлюбу та інших актів цивільного стану, як то зміна імені, розірвання шлюбу, смерті;
  • платне отримання електронних витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
  • оплата державного мита, платних послуг відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
  • державна реєстрація створення структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи;
  • державна реєстрація змін до відомостей  про структурні утворення політичних партій зі статусом юридичної особи, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • державна реєстрація припинення структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи;
  • доступ до реєстру для перевірки – чи не є боржником, чи не накладено арешт на ваше майно (наприклад, при виїзді за кордон);
  • оплата боргу та інших платежів у виконавчому провадженні он-лайн;
  • отримання довідки про сплату чи не сплату аліментів відповідними  категоріями стягувачів;
  • легалізація професійних спілок;
  • реєстрація організацій роботодавців;
  • реєстрація структурних утворень політичних партій без статусу юридичної особи;
  • реєстрація творчих спілок;
  • реєстрація постійно діючих третейських судів.

Також планується розширити соціальний ліфт функціями –«Додаємо рейтинг наших співробітників» та «Рейтинг кандидатів на ту чи іншу посаду (за результатом конкурсу)».

З метою ознайомлення з функціями «Он-лайн будинку юстиції» пропонуємо ознайомитись з інструкцією за посиланням.